♥ـﺑﮩ نـــاﻤ مـۥھّـنـدسـﮩ ﺨـﻭﺵ سـلیقـﮩ ♥

. . . .:: پـاداش صَـــ ـبْـــ ــر بـالـاتـریـن پـاداشـهـاسـت ::. . . . "امام علی(ع)"

♥ـﺑﮩ نـــاﻤ مـۥھّـنـدسـﮩ ﺨـﻭﺵ سـلیقـﮩ ♥

. . . .:: پـاداش صَـــ ـبْـــ ــر بـالـاتـریـن پـاداشـهـاسـت ::. . . . "امام علی(ع)"

مـعـجـزه زنـدگـی دیـگـران بـاش . . .

جمعه, ۵ تیر ۱۳۹۴، ۱۰:۲۵ ق.ظ



معجزه زندگی دیگران باش . . .

بیقرار باش برای شادی ساختن در زندگی انسان ها . . .

دست های خدا باش برای برآوردن رویای انسان دیگری . . .

خنثی نباش !

بی تفاوت نباش !

اگر دیدی کسی گره ای دارد وتو راهش را می دانی سکوت نکن !

اگر دستت به جایی می رسید دریغ نکن . . .

معجزه زندگی دیگران باش !

این قانون کائنات است !!!

معجزه زندگی دیگران که باشی . . .

بی شک کسی معجزه زندگی تو خواهد بود . . .!
.

.

.

لطفا کمی آهسته تر از کنار هم عبور کنیم . . .


---------------------------------------------------------------------

---------------------------------------------------------------------

سلام دوستان

هرکی خواست بگه تا تبادل لینک بشه

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۰۵
مائده ...

نظرات  (۴)

نگاهتون به خدا با رجاله ها و حاجی آقا ها فرق داره همین منو شور و شعف میده. به ما سر بزنین خوشحال میشیم.
سیلام عزیزم

ممنون که به وبم سر زدی

با تباد لینک موافقم

اگه موافق بودی خبرم کن
پست عااالی بود


لایک
۳۰ شهریور ۹۴ ، ۰۲:۱۴ کیکاووس (شباهنگ)
سلام دوست عزیز ..
وبلاگ پر محتوائی دارید هم یاد گرفتم.هم لذت بردم...
همیشه دلم میخواد معجزه دیگری باشم ..ولی از هر ده بار شاید فقط دوبار 
 موفق شدم ....باور میکنید آنجائی که موفق نشدم ..مربوط به عزیزترین و
 نزدیکترین کسانم بوده .....آخر چرا ...بخدا همین حالا که دارم  مینویسم
گریه مجالم نمیده  و اشکهام از روی گونه هایم سرازیرند...چون هر وقت نتوانستم
 کاری برای عزیزی انجام دهم او از دستم رفته ..آخه چرا .خدا چه سرنوشتی
 برای من رقم زده بود که من به داد غریبه ها میرسیدم ..اما به عزیزانم نتونستم
کمک کنم ..چرا ..چرا کی میتونه جواب بده...سرتون را درد آوردم ..
اگه دوست داشتید از تشریف فرمائی شما خوشحال میشم ..وب من فقط  غزلهاو
اشعاریست که فقط برای دل تنگم سروده ام خوشحال میشم نظرتون را بدانم
پاینده باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی